و باز تموم شدن تابستون.. و فکر کردن به کارایی که توش انجام دادم‌. 

و میبینم که هیچچ کار مفیدی انجام ندادم"-"! 

گوشی

فیلم

گوشی

اهنگ

کتاب

گوشی

فکر

میتونم به چند کلمه به این سوال جواب بدم

راستش اهداف خیلی بزرگی داشتم. مثل ورزش کردن.. خوندن کتابای زیاد.. آشپزی کردن.. داشتن یه روتین روزانه.. بیرون رفتن با بعضیا و ..

ولی خب وقت نشد دیگهXD

همه جام پر شده از فیلم. فیلمایی که دیدم و دلم نمیاد پاک کنم برای دوباره دیدن‌ و فیلمایی که ندیدم و حالا حالا ها هم قرار نیست ببینم.. باید یه تکونی به خودم بدم و مرتب کنم..=-=

وقتی تابستون شروع شد با خودم گفتم این اولین تابستونیه که برام همه چی معنی داره. ولی اینطوری شد دیگه

و.. این اولین تابستونی بود که برای مهر هیچ استرسی نداشتم و حتی بهش فکر هم نمیکردم. اولین پاییزی که صبح اول مهرش دراز کشیده بودم و اهنگ گوش میدادم..

ولی.. تجربه خوبی بود! هیچکار نکردن و بیکاری و شنیدن غر غرای مامانم لذت بخش بود واقعا🤌🏻

امیدوارم تکرار نکنم.

!And..오랜만이에요